به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان»، چندی پیش و پس از زلزله کرمانشاه ما و همکارانمان بر آن شدیم تا به یاری زلزله زدگان بشتابیم و تمام دوستان و اطرافیانمان را برای این مهم بسیج نموده و بسمت کرمانشاه حرکت نمودیم وقتی به آنجا رسیدیم دو مشکل عمده توجه مارا جلب نمود یکی تغذیه زلزله زدگان و دیگری مشکل مسکن که هر دو این موارد بسیار حیاتی و مهم بودند.

 
 
از نظر تغذیه اکثر مردم مهربان کشورمان هر آنچه در توان داشتند گذاشته و از تمام نقاط ایران آب معدنی، کمپوت، کنسر تن ماهی و انوان کنسروهای دیگر و خلاصه انواع خوراکیهای جیاتی به سمت آنها روانه شد هرچند که کافی نبوده و عمق فاجعه بیش از اینها بود ولی در روزهای ابتدایی بد نبود اما قضیه اسکان زلزله زدگان چه میشد؟ اسکان هزاران کودک، زن و مرد چه میشد؟
 
در آن شرایط بود که با مشورت دوستان به این نتیجه رسیدیم که بهترین گزینه در شرایط بحرانی برای اسکان م میباشد ولی آیا میتوانستیم از هر شرکتی کانکس تهیه نماییم. قبل از اینکه ما بخواهیم تصمیم بگیریم متوجه شدیم چند دستگاه کانکس به کرمانشاه رسیده وهمگی از تولیدات شرکتهای گوناگون بودند و ما مجبور شدیم که از تمام کانکسها بازدید نماییم و بهترین و با کیفیت ترین آن را انتخاب نماییم و وقتی بیشتر بررسی نموده و حتی با دوستان فنی خود مشورت نمودیم با کانکس اسکابن آشنا شدیم که انصافا کانکسهای تولیدی خود را با کیفیت و دقت روانه مناطق زلزله زده نموده بود و حتی قیمت کانکس این شرکت نسبت به کیفیتش بسیار مناسب بنظر میرسید.
 
کانکسهای تولیدی این شرکت از نظر دوام، آببندی سقف و دیواره از نظر نفوذ آب و خاک، استاندارد بودن سیم کشی، استاندارد بودن شاسی و ضد آب بودن کف بسیار عالی میباشند. به گفته یکی از پرسنل فنی این شرکت تمام مریال مصرفی در تولیداتشان را از اجناس درجه یک تهیه نموده و پرسنل فنی نیز همگی از خبرگان این کار میباشند.
 
ما هم تصمیم گرفتیم که در تهیه کانکس از این شرکت کمک گرفته و کانکسهای خودر آز آنجا تهیه نماییم و خواستیم شما عزیزان را نیز با این شرکت بیشتر آشنا نماییم.
 
پس از تحقیقات زیاد متوجه شدیم شرکت کانکس اسکابن، با بیش از 30 سال تجربه در تولید انواع کانکس را از قبیل: کانکس مسکونی کانکس ویلایی، کانکس سرویس بهداشتی، کانکس ضد زلزله، کانکس اسکان موقت و انواع کانکسهای دیگر را با کیفیت بالا تولید مینماید.
 
از شما عزیزان محترم نیز درخواست مینماییم چنانچه قصد خرید کانکس را دارید با پرسنل فروش کانکس این شرکت تماس حاصل نموده و از راهنماییهایشان بهره مند شوید.
 
در ضمن میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی https://eskabon.ir مراجعه نمایید.
 
لینک منبع: http://asresakhteman.com